diumenge, 2 de desembre del 2012

Creativa 2012

Quina bogeria! vaig decidir fer quelcom molt especial ja que feia dos anys que volia anar a Creativa i mai m'anava bé... així que aquest any ja fa mesos que m'he reservat un dia de festa per anar a Creativa 2012 (a la Farga de l'Hospitalet), així que penso: "si hi vaig el divendres enlloc del cap de setmana no hi haurà ningú, i encara tindran un munt de material, podré fer algun taller...etc".
Doncs NO! vaig sortir de L'Estany a les 9 del matí, arribo a l'Hospitalet a les 10.45h., vaig a treure diners (per a poder firar de debó) i.. em vaig posar a la cua a les 11.11 h, vaig comprar l'entrada a les 12.25h! quina bogeria!.

A dins hi havia força gent, però la veritat és que és enorme i vaig fer força feina les 5 hores que vaig estar... vaig fer un taller de ganxet XXL, o trapillo. Un bolso, em va agradar força, s'avança molt. I vaig comprar... puf! un munt, coses súper xules... però no us ho ensenyaré encara, aniré pujant les labors a mida que les faci: Roba plastificada de topos vermells per a fer unes catifetes i uns necessers per a la piscina pels nens. Un necessser en forma de cap d'ós genial i un costurero de forma de pera famtpastics, tots dos de La Tieta Patch. Una guirnalda de cors per nadal amb roba de lli beig i vermella, preciosa, més roba de lli beig i vermella (coordinades) i un joc de dos necessers amb roba de lli de vichy. Un llibre de punt de creu per a brodar unes estovalles per les festes que vaig comprar fa poc... i bé ja anireu veient els resultats.
Vaig fer un completo i com que em sobrava una mica de temps a la tornada vaig parar al tela Marinera de Vic a buscar un arbre de nadal i un llibre que tenia reservats... així que aquestes festes nadalenques se'm gira feina! m'encanta...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada